Ifjonc újságíró gyakornokként egyszer azt mondták nekem, arról írok amiről akarok csak időben kész legyen. Nos én írtam egy rövid ám velős glosszát a kollégiumi helyzetekről. Mezei poloskák, hangyainvázió, csótány járás.

Meggondolatlan kijelentésnek bizonyult a bármiről kifejezés. Két hétig az igazgatóságot jártam. Ezek után elgondolkodtam a sajtószabadság fogalmán. Mindig is érdekeltek a hírek, az újdonságok, és leginkább a kritikák. Felnéztem azokra az emberekre, akik meg merték írni a szörnyű valóságot a politikai életről, hazánk helyzetéről. De sajnos egyre kevesebb jó írást találni a sajtóban.

Mint az a későbbi tanulmányaim alatt kiderült a politikai élet igazi hátoldalát nem szabad elmondani, mivel a sajtószabadság is a politikai élethez igazodó jelenség. Ha egy újságíró szeretné megtartani a munkáját arról ír, ami az államnak is megfelel. Hitegetés, csatározások a kamera előtt, amely eltereli a figyelmet a valós problémákról.

Aminek mindig lesz jövője az a bulvár. Szánalmas semmit mondó hírek érdektelen emberekről. Celebek szégyenteljes viselkedése a mai média központja. Erről írni viszont nem nagy tudomány. Ehhez nem kell tanulni. Pedig lenne miről írni. Vannak érdekes események, olyan személyek, akikre büszkék lehetünk. Róluk kellene írni. Fejleszteni a társadalmat. Értékrendet állítani eléjük, amely nem lesüllyeszt, hanem felemel.

 

Szerző: L.Kriszta  2010.07.19. 10:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolatok-kl.blog.hu/api/trackback/id/tr902160442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása