Budapest, Budapest. Milyen szép is lennél. A város tündököl, mégis a szagok üvöltők. Széklet és vizelet minden mennyiségben, és senkit sem érdekel az eredménye. Szinte minden második ember a városban állat tartó, ám gazdinak nem minden esetben való.

Nos igen. A város tele van szép épületekkel, sétáló terekkel, parkokkal. Folyamatosan újítják a járdákat, az utakat, sőt kerékpár utak is épültek már szép számmal. Esténként én is szívesen sétáltam a párommal a Duna-parton, és akkor jött a döbbenet. Beleléptem egy kutyagumiba. Az újonnan átadott kikövezett járda közepén díszelgett a csomag. Ezt már nem tudtam elhinni. A járdára szaratják az ebeket, és a takarítással már nem foglalkoznak. Számos helyen kitetetett a város kutyaürülék eltakarítására alkalmas eszközöket, kukákat, de a gazdik fittyet hánynak a lehetőségre. Az idősebbek még attól sem riadnak vissza, hogy a játszóterekre vigyék háziállataikat, és otthagyják a csomagokat.
Megyek az utcákon, és folyamatosan kerülgetem az ürüléket. Sajnos egyszer egy férfi épp előttem könnyített magán két autó között. Ez volt a tetőpont. Az emberek igénytelenedése üvölt országunk szívében. Nem elég a Váci utcában figyelni a rendre. Budapest nem csupán ebből az egy utcából áll.

Változást még nem igazán tapasztaltam. Az állatok oda pottyantanak, ahova csak akarnak, és a gazdák ezzel semmit sem foglalkoznak. Szégyellheti magát az egész város. Elviselik a bűzt, a gondatlanságot.
 

Szerző: L.Kriszta  2010.08.15. 13:40 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolatok-kl.blog.hu/api/trackback/id/tr102223168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

V.É. 2010.08.18. 20:36:53

Tetszik a blogod, de jó lenne már valami pozítív élményedről is beszámolnál. Eddig egy kicsit pesszimista világnézetet véltem felfedezni az írásaidban. Tudom, hogy csúnya piszkos és nem mindig pozitív világban élünk, és nem csupa szuper visszajelzéseket kapunk. Azért szerintem jó dolgokat is észre veszel vagy történnek veled.
V.É.
süti beállítások módosítása